Bilder Florida 2014

Här kommer en rimligt fet bildbomb från min resa i Florida (Boca Raton, West Palm Beach och Miami)
 
Först och främst har jag hur många bilder som helst tagna från hotellet, men det var ju så vackert. Underbar arkitektur OCH natur, två saker jag verkligen älskar passionerat. Gick runt och bara kollade på träden, de höga fönstrena och dörrarna och det tog aldrig slut! Man gick en vacker djungellik väg till ett fräscht gym dit jag och brorsan gick varje natt (jag orkade det dock bara efter att den 6 dagars kursen var slut) Underbar mat och service. Har aldrig förut bott så fint och kommer nog aldrig göra det igen men vill ändå rekommendera Boca Raton Resort starkt!
 
Asgod sallad med kyckling, krispiga nudlar, stark jordnötssås och grönsaker
En bild från mitt favoritträd utanför gymmet
Soluppgång från hotellrummet
 
Varje kvart gick det en båt över till andra sidan av hotellet där det fanns ett till poolområde och strand!
 
 
Här kommer lite bilder från Date With Destiny, fick en kommentar som undrade om jag kunde berätta lite mer och det gör jag gärna men då måste jag sätta mig ner och tänka!
 
Två dagar hyrde vi bil och åkte till Miami Beach och West Palm Beach! Båda underbara stränder, i Miami åkte vi till ett shoppingcenter också! Köpte inte så mycket men hittade min balklänning wääh!!
En riktig muskelbil som pappa säger med ett sexigt jävla ljud som Isak säger, vi blev alla kära i den som om det var vår katt typ.
 
För övrigt har det bara varit härligt att vara med familjen i två veckor (trots att vi bara hann säga godmorgon och godnatt de dagarna som kursen var då vi inte var i samma lag). Att bara få umgås och koppla av var vad jag behövde, låter som en 47åring ungefär.
 
AAh bästa när jag kollade PLL och beställde in saftigaste hamburgaren till rummet.

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0