Stress

Ligger här halvt sovande i sängen medans jag kan räkna upp typ 100 saker som jag måste hinna göra innan 18:00.. Är så himla trött för att jag jobbade tidigt i morse och när jag kom hem så städade jag hela köket som var typ... kaos. Jag måste iallafall sy in min lederhosenklänning, leta upp en massa säkerhetsnålar (pga förväntar mig inte att jag ska lyckas med att sy), tvätta mina knästrumpor (fan vad kul) åka och köpa ingridienser, duscha, fixa mig, laga en måltid för 8 pers, duka och ah.. sånt där. Jag vet ju redan nu att jag inte kommer hinna haha, men det gör inget för ikväll ska vi fira mig ännu en gång fast med tjejerna i klassen och sedan är det Oktoberfest!!! Är otroligt jävla taggad!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0