Lääääängtar

Kan bara inte vänta tills att biljetterna till Bråvalla 2014 släpps!! Detta årets festival var lätt en av sommarens höjdpunker och visste direkt när jag kom hem att jag skulle åka nästa år också! Det var som en annan värld där, en bubbla där allt var perfekt och alla var glada. Vi träffade så otroligt många härliga människor! Jäkligt snygga killar också, plus i kanten.
 
Det var även besöksrekord om man räknar med alla svenska festivaler genom tiderna, det var liksom lika många där som invånare i min stad, och då var det bara första året som Bråvalla hölls. Det måste ju vara tack vare deras lineup! Jag tyckte mest om Johnossi, Nause, Nicky Romero, Rebecca & Fiona, Timbuktu, Hoffmaestro och Avicii. Att dricka lite öl i partytältet till Green Day var ju inte heller speciellt trist. Vissa som jag har pratat med tror att det bara var lerigt och jobbigt och regnigt. Ja ibland regnade det, och ja leran var sjukt svår att ta sig fram i, men nej det gjorde inte ett skit. Seriöst, åk, alla som gillar musik människor och inte klagar på väder hela tiden borde uppleva det här.
 
Det var andra gången jag såg Avicii och denna spelningen var så mycket bättre♥
What's the point - Johnossi, en av mina favoritlåtar, hallelujah moment..
Dada Life/Hämta vatten/Taggad Tussan/Bananas
Timbuktu, då lekte livet
 På bilden längst ner till vänster ser ni Frank Ocean, så bra. Och längst ner till höger har vi nog top 5 av de bästa stunderna i mitt liv än så länge. Där sitter jag på någons axlar, längst fram, lyssnar på världens bästa DJ (Enligt något DJ-forum??) och jag ser Tu bredvid mig lika glad, och bakom henne ser jag typ 15000 pers säkert lika glada. I sånna stunder känner man bara äe det finns inget hat i världen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Har sett säkert 1000 bilder från alla olika bloggar och vänner som var där och jag ångrar som fan att jag valde att inte åka :( Men är det bra artister nästa år så kommer jag lääättt åka!

Svar: Du kommer inte ångra dig!!
Fanny Jarl

2013-10-28 @ 11:46:33 - http://sicktwisted.blogg.se
Postat av: tussanmadafacas

#BROWALLA14 love u<3

2013-10-28 @ 18:38:41

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0