Karlskrona

Igår efter jobbet kom Alva som jag saknat så mycket hem till mig och sov över, myspys. Kom och tänka på hur perfekt helgen i Karlskrona var när jag hon och Ebba åkte dit i slutet av Juli. Man förstår bara inte det på sommaren för att det mesta är ganska perfekt då. Vi fick låna en lägenhet i stan genom Alva och det är ungefär lika litet där som i Kalmar men det var skärgårdsfestival dem dagarna så det fanns alltid något att göra! Det var varmt, vi var bruna, inga måsten, nya människor och livemusik...
 
Uteserverig, härliga kvällar, marknad
 Jag sprang en runda varje morgon och överraskade med brakfrulle
 Här var Ebba tyvärr påväg hem. Jag och Alva skulle ut och äta med hennes Kusin + kopmisar på Italiensk restaurang. Så gott och trevligt, och tjejerna visade sig vara hur härliga som helst!
 Vi åt den största glassen på Glassiären
 Vi cyklade till skärgården och badade
 Och sista kvällen var helt underbar. Vi mötte en av tjejerna som hade varit med på middagen kvällen innan som bjöd med oss på en förfest där vi var och träffade fler nya ansikten innan vi gick ut på stan igen för att se ingen mindre än Oskar Linnros. Han var så jävla bra. Hela kvällen bara skrek svensk sommar, och Alva bara skrek hur lycklig hon var haha! Tack vare att det var så mycket folk på stan så lyckades vi även följa med dem andra in på någon klubb som hette Statt där vi avslutade kvällen! Helt perfekt helg.

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0