Brotip

En sak jag stör mig på och som jag snackar mycket med mina vänner om är det här med att det är killar som ska ta kontakt med tjejer? Det måste ha varit en väldigt feg brud som kommit på det och lagt över allt det jobbiga på det manliga könet. Dem är ju säkert precis lika rädda för att bli nobbade som vi. Och vi kan inte förvänta oss att de ska fatta att vi är intresserade genom att bara stå där?
 
Det finns så mycket i livet som vi går miste om för att vi inte vågar, så jävla ovärt. Testa att att ta första steget du själv nästa gång, vad är det värsta som kan hända? Att han inte är intresserad? Då kan jag ta och avslöja att alla i världen kan inte vara intresserade av just dig och du råkade bara träffa en av dem. Skitsamma du är snygg och allt sånt ändå, om du inte är så jävla rädd för att bli dissad så kommer du ha så sjukt mycket roligare helt enkelt. Och vem tycker inte att det är kul att ha roligt???
 
Ayia napa är väl lite av min definition av att ha roligt
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0