Bra dag

Har haft en så bra dag, trots att jag stod och frös hela idrotten klockan 8 i morse pga skada, plus väldigt jobbiga lektioner så har den vart så jäkla bra. Efter skolan åkte jag Maria in till stan och hade en liten överraskningsfika för Edona som har fyllt år (för ett bra tag sen nu) med henne och Ebba. Det var så skönt att få träffa dem då vi inte ses lika ofta längre pga olika skolor. Timmar gick på 5 min då vi hade tusen saker att berätta om och kaffet var gott. Vad mer kan man önska? 
 
Himlen runt sjutiden när jag kom hem. Jag har nog hundratals sånna här bilder för jag känner mig alltid tvungen när det är så fint, trots att den är lika fin varje kväll ändå.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0